FFFFFFUUUUUU

Tack oscar! :)

Igår åkte jag på mitt lags samling och när jag kommer dit och det är 30 minuter till match frågar dom om jag kan spela, jahapp var ju bara att åka hem och hämta grejer. Kändes lite drygt just då men matchen var skitrolig och jag gjorde 2 mål och vi vann med 5-4 (eller 6-5, minns inte) så det var ju jävligt skönt faktiskt :D
Efter det var jag med evelina, wille och dennis. Gick till lillågrillen och dom åt pizza och vi åt pommes. Sen gick dennis och eve hem till dennis och jag och wille hem till wille, åt tacos, sov lite och blev väckta utav eve dennis matilda och robin som kastade snöbollar haha. Vi var med dom hela kvällen, åkte till statoil och köpte godsaker och missade 2 bussar och stod ute och frös :)
.
Snart har jag träning med distriktslaget. Borde vara taggad men önskar inget hellre än att jag fick stanna hemma och kolla på film och käka godis. Livet är fanimej hårt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0