:D

Idag har jag bara chillat hela långa dagen, sov rätt så länge, gick upp och la mig i soffan och kollade på idol och mamma serverade frukost. Helt okej :D Sen skulle jag, min mor och far kolla på en innebandymatch men jag kände mig lite för trött för att orka hänga med så jag stannade hemma och kollade paradise hotel och andra avenyn, ahhhhh så bra. Har också räknat ut att om precis en månad så har jag packat min väska och reser till andra sidan jordklotet. Thailand 3 veckor, åh så härligt!
Thailand 2008, våran så kallade "midsommarstång", blev rätt så lyckad.........fast ne.
Hur coolt? :D Mcdonald´s på cykel :D
Klippte mig i thailand, rätt kul upplevelse faktiskt :D 2½ år sedan dock.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0