Bilder från igår!

Lisa och Madde! :)
Haha NILS
hahaha
cazandra min sångfågel!
HAH, walltin och madde :D
Willie, stolta nils och jaaag hehehe
david och dennis, och vafan äre för blick dennis ger mig ...?
alexander, anton och filip :)
anton och david skulle äta nå jättestarka saker som jag inte minns namnet på hah
resultatet hahahahah! (fläckarna på antons tröja är coca cola, han snodde en killes cola efter han ätit "paprikan" och killen fick damp haha!!!)
Haha förskräckta när dom tittar på hur anton beter sig!
Då går vi över till en glad prick, madeleine weller allesammans HAHAH
felix, sofia och madde! :D
emma och fille :')
sara och alexander :)
willie och nilS! haha så fula ^^
Orkar inte lägga in mer bilder, men ni hittar alla på min facebook! Olivia Jönsson Lundström@fb

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0