Underbar dag!

Svenska - hade bara 30 min vanlig svenska, de andra 30 minuterna kollade vi på någon utställning
Spanska - gjorde ingenting speciellt, satt också och snackade med Sofia honey samtidigt som jag åt en jävligt god baguette :o
Efter det hängde jag med Walltin, Patrik, Sofia, William och Viktor till coop! Ashärligt väder ju! Sen SO och sen lunch
Idrott - jag och Sara hade möte med elevskyddsombuden så vi var inte med, hade långrast istället:)
Matte - JAG FICK 3 POÄNG FRÅN VG OCH DET ÄR GRYMT FÖR ATT VARA MIG! :D Wihuuuuuuu.
Slutade halv 3 eftersom vi inte hade någon teknik:D Ibland är livet allt bra härligt.

Kommentarer
Postat av: lucke

fin header :D

2010-05-27 @ 16:02:08
URL: http://modegrabben.blogg.se/
Postat av: Dita

Åhh ibland kan jag längta tillbaka till de där åren när man fortfarande gick i grundskolan. Det var en härligt tid!

2010-05-27 @ 16:05:10
URL: http://dita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0