Tragiskt men ofta sant.

Såg en grupp på facebook nyss.

"Kommer du ihåg mig? vi var kompisar när du var singel"

-
Fett tragiskt att det ofta är så. Kompisar som bara brytt sig om sin pojk/flickvän och bara struntat i omgivningen och sen när dom gjort slut kommer dom tillbaka och vill bli kompis igen. Det funkar inte så. Man kan inte bara strunta i sina vänner! Jag skulle göra allt för mina vänner, mina vänner betyder mest. (Jag älskar william, så otroligt. Men mina vänner kommer alltid komma först..det tar emot att säga men så är det.)

.
Föralltid. Det håller sällan. Så därför ska man vara rädd om sina vänner. Jag försöker hinna med både och & det tycker jag att jag gör också! Jag tvingas inte välja. Mina kompisar accepterar mig och william. Tur att man har dom.


Jag kommer aldrig släppa taget om dom här. Inget kommer emellan vår vänskap. Älskar er flickor (L)

Kommentarer
Postat av: jennifer

du har så rätt olivia, håll hårt om de du verkligen vet att det kommer bli ett föralltid med! =)<3<3

2010-05-10 @ 20:10:28
URL: http://jennalfredsson.blogg.se/
Postat av: sara

älskar dig! <3

2010-05-10 @ 21:14:36
URL: http://saraolsssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0