Sommarbilder från förra året <3

Viktor skoog! :) Grymt varmt den här dagen .....!
Emma och Sara!
Skolavslutning 7an. Usch vad jag saknar det där håret asså :)
Lala
Dålig kvalité! Bild från nån gång i somras när vi skulle på Talangen ;)
Cazandras pool, Line på bild :D
Kärlek!
Och där slank det in en bild från Thailand. Coca cola och chips, ASSÅ GUDALIKT!
Fast självklart cola zero ;)
Nina och jag i somras! Vafan där hade jag visst två fotlänkar. Nu har jag bara en..vart har den tagit vägen måntro? (a)
Fett seriös bild ;) Emma, Sara och Line OMG LINE! hahahah fjortisfrilla and shit,.
Thailand april, men det är ju sommar året om där så den fick vara med !

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hade du rakpermanentat förut? (: Jag tycker du är sjukt söt i ditt lockiga hår, puss!

2010-05-22 @ 13:17:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0