Sånt här blir man oerhört glad över!

Lynne om Glad!:
Ville ba säga, du brukar skriva om hur mycket du saknar ditt förra hår, men det håret du har nu är FETT FINT! Du är riktigt, riktigt fin! Hoppas du blir gladare :)
.
Svar: Tack så himla mycket, det värmer verkligen! :)
De flesta kanske inte förstår varför jag vill ha vanligt, tråkigt, rakt hår men så här är det: Det är sjuuuukt mycket jobb med mitt vanliga hår (affrot) och det tar otroligt lång tid att fixa. Jag håller med om att det också är snyggt, jag tycker om det men somsagt, för mycket jobb! T.ex måste jag PLANERA (!!) när jag ska tvätta mitt hår för det går inte på 1 minut utan måste hällas i massor av speciellla produkter för mitt hår. Vi får se hur jag gör med håret men blir glad av att höra att folk tycker det är snyggt nu! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0