Rubrik?

Har suttit nu i ca 20 minuter och försökt komma på någonting. Någonting som får fram på rätt sätt det jag vill säga. Det finns inget rätt sätt. Inget av sätten kommer få det att låta så som jag vill.

"Jag älskar dig!" - Tjatas inte den frasen ut, i onödan? Om man verkligen älskar någon, då är det klart att man ska säga det, men annars så finns det ingen mening med det. Att skriva det på bdb, skulle det vara något man tar personligt? Njääää, skulle inte tro det va! För alla skriver så till varandra, men hur ofta får man höra face to face av en kompis t.ex "Åh du är så bra, jag älskar dig!" Haha inte lika ofta va?

Äsch hur jag än skriver låter det bara som att jag inte tycker man ska säga att man älskar någon. Fan, skitsamma. Kärleken är både bra och dålig.
Jag är glad att jag har världens finaste pojkvän som dagligen säger att han älskar mig. Tittar mig djupt i ögonen, håller i mina armar och säger "Jag älskar dig, Olivia." Kan man ha det bättre?
Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0