Pics

Bara fotat lite allmänt.



Tyckte bilden blev flashig (nej, jag dricker inte.)



Den här "effekten" gillar jag starkt. Mörkare bakgrund, starkare skugga och färger! 

Samma effekt på denna bild, dock lite mindre skuggor.

Den här tycker jag också mycket om, svagare färger så bilden ser "gammal" ut om ni förstår.

Har ni inte sett denna film? Se den.<3

.

Åh blir så arg att mitt Picasa-program slutat fungera och det går inte att ladda ner igen och mitt Photoshop är också åt skogen. Reza skulle fixa åt mig, hoppas han kommer ihåg. Annars får vi köra på nåt n00b redigeringsprogram, vad sägs om picnik? (HAHAH kan slå vad om att felicia skrattar nu!) ;)

Kommentarer
Postat av: felicia

HAHAAAA picnik vilket skämt!!!!!!

2010-05-10 @ 22:45:02
URL: http://nittiofyra.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0