Mobiler

Min fader erbjöd mig att få en ny mobil, fick välja mellan 3 st för det var något erbjudande (nivet som det alltid är?) med 3 och då hade han fått en iPhone. Det var nån cybershot mobil men jag har en systemkamera så vill inte ha nån sån mobil, sen nån helt ny som kom den här veckan men som verka SÄMST och sen en annan. men jag har bara haft min mobil i några månader så varför skaffa en ny som ser likadan ut? Jag ska visa bild på dom:
Det här är min nuvarande mobiltelefon som jag fick av världens bästa<3 Och den här kunde jag fått:
Lixom , det är ju ingen skillnad! Jag hade iofs kunnat varit bussig och låtit min pappa fått en iPhone men äsch, jag vill inte ha någon ny mobil för den jag har är grym :D Och ni ser ju hur lika dom är :o

Kommentarer
Postat av: nissä

DeT äR bArA jaeeg som har eN co00ooL m0biLlLl :PpPpPp :>:> <3

2010-05-03 @ 17:21:06
Postat av: olivia

såklart schnyls ;)<3

2010-05-03 @ 21:48:44
URL: http://ooliviajonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0