Igår:

Vi gjorde ingenting speciellt, bara tog det lugnt osv. Kollade lite videos på youtube och existenz och så, haha kul var det iallafall. Om man har lika bra humor som oss dvs ;) Så käkade vi, gick och la oss och vilade hah. Ja, vad gjorde vi mer? Vi gör inget vettigt hahaha men vi har kulit ändåååå :d Somnade runt 2 halv 3 för jag var dödstrött verkligen! :(
.
Sen vaknade jag vid 9, funderade på att läsa min skitgrymma bok men somnade istället om till 11 då jag väckte w och vi gick upp, drack oboy och kollade på fairly odd parents (TIMMY TURNER FTW<3333) mitt förslag hehehe :$
Så gick vi upp, jag roade mig med att kolla när hans granne blåste såpbubblor på hans katt (?!) Liksom wtf...
.
Sen skulle vi gå ut och gå (också mitt förslag..) så tänkte jag att jag skulle gå hem i det underbara vädret men kom inte längre än till coop förrän jag bestämde mig för att ta bussen istället! Och det var tajming som fäään, ställde mig vid busshållsplatsen och 5 sekunder senare såg jag bussen komma :D WIHUU!
.
Nu ska jag snart äta och sen på nåt möte med innebandylaget :PpPppPPppPp


Älsklingggg
Ja, vet inte riktigt vad han gör men..
Mitt sockervadd!
Lavvvv juuu

Kommentarer
Postat av: aczel

så söta är ni :D

2010-05-11 @ 19:01:50
Postat av: Anonym

tack:D

2010-05-12 @ 15:58:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0