Hehehe

Alltså ni får ursäkta mig. Bilder skulle komma upp ikväll men jag ORKAR inte. Kom nyss hem från William och han hjälpte mig med so:n eftersom han är världens bästa! Vi hade jättekul (som vanligt lalala) och han var så snäll och gjorde mat åt mig, avancerad sådan ;)
Sen spelade vi cod (för er som är n00bs så är det ett spel som går ut på att döda hah..) och sen nåt annat spel som jag inte minns vad det hette. Jag var såklart bäst och William sög.. (a)
Så bråkade vi som vanligt också hahah, men han vet att jag älskar honom meeest så w/e :D <3
.
Jag försöker uppdatera flera gånger om dagen men jag har sjukt mycket i skolan och snart ska dom sätta betyg och jag måste kämpa i t.ex no och matte för att slippa betygsvarningar så jag måste prioritera det först :) Bloggen kommer kanske vara tråkig men på helger är jag i full gång igen. Tack ni som läser <3


Jag heter kaktus-girl-cool på blåtand, den ni ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0