Hahah meh...

Jag har faktiskt inte haft tid att uppdatera, har spenderat mer än ett dygn med william och då känner jag inte för att sitta vid datorn :) Som vanligt har vi haft jätteroligt och trevligt, finns inte så mycket och säga vad vi gjorde för vi gör alltid cp saker som vi inte ska ta upp nu :o
.
Jaja, vi var här i fredags och så sov han här somsagt, sen i lördags var vi här till typ 4 sen åkte vi hem till honom och så skulle jag åka med sista bussen och klart som korvspad vi låg och sov (?!) då, men jag hade tur och hann med bussen med 1 sekund. Jag skojar inte. Den såg mig komma springandes och bromsa preciiiiis in, puuh!! Annars hade jag väl fått sova där och det hade jag inte orkat med ;) DRIVER. Alltid lika kul med william. Idag (eller ah, lördag) alltså igår hade vi enmånadsdag. WOOOW. Haha orka med alla som lägger upp på bdb ba: 2 VECKOR MED ÄLSKLINGEN, JAG ÄLSKAR DIG MEST!
Så kommer alla jävlar och säger grattis? Men hallå, 2 veckor? K.


.
Just nu:


Glad olivia äter macka!
De finfina halsbandet jag "fick" av william,hähä!
BOB JORDGUBBSSAFT<333333333333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0