Godmorgon!

Vaknade för kanske en halvtimme-timme sedan. Gick upp, käkade frulle och läste en bok (jag kan inte äta frukost utan att ha något att läsa!). Snart ska jag göra mig i ordning och ta mig vidare mot Linn. Hon ska ha ett litet födelsedags-kalas/fika. Ja, hon fyller inte förrän i juni men ingen kan då och så åker Linn till Grekland och massa så det fick bli nu :D Jag klagar inte! Det ska bli skitkul, det är det alltid med henne och dom som kommer <3
Bild från förra året på hennes födelsedag. Jennie, emma, linn och sofia ithink :>
Hahaha två sekunder senare .....
Jennie :D
Sofia :D
Emma :D
Haha?  Linn och Sofia
Haha kommer så väl ihåg! Skulle se vem som gjorde längsta sugröret :>
Stekarn (h)
.
Och jotack, jag är ganska jätteväl medveten om kvalitén på bilderna. Sony ericson mobilkamera ffs ;)
Tror att det kommer fler folk idag? Det stavas Ä-N-N-U M-E-R K-A-O-S!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0