Godmorgon!

Har precis druckit oboy, klätt på mig och snart taggar jag skolan. Hähä skönt att det bara är 3 dagar skola denna vecka :) Tänkte lägga in lite bilder från läääänge sen när jag var med kevin och david ;)
Ja, david som typ skulle gömma sig bakom min bokhylla ?!
Pffftt :p
Här är han på gång att ta av sig byxorna..nej jag vet inte varför -.-
Haha ja..
Haha söta!
Haha ja, dom skulle prova mina kläder osv
David goseungen andersson!
WTF
Glad olivia :>
Asså jag vet inte vad han gör, tror han ska hålla i min näsa eller nåt hahah...
.
Fan vad lång tid det där tog ._. Måste med bussen, TJARÅ !

Kommentarer
Postat av: K3WIN

hahahaha WTF

2010-05-10 @ 17:38:16
Postat av: olivia

tyst kevin :D

2010-05-10 @ 17:44:55
URL: http://ooliviajonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0