Glad och sådär :D

Jag är glad. För jag fick VG på mitt NOprov. Och jag hade pluggat en jeffla gång. WIHU:D
.
Skölan var rölig. Nej det var den inte men snart är det lov och då blir man glaaaad!
.
Efter skolan åkte jag till Willie, han var så ledsen eftersom han fick underkänt på sitt moppeprov, med 2 fucking poäng :( Tröstade honom så nu är han glad igen *hihihihihi*
.
När jag kom hem käkade jag och sen när jag ska byta om till träningskläder så ringer Linn och är heeelt galet upphetsad och stressad: OLIVIA GÖR MIG EN TJÄNST! ÅK TILL BUSSHÅLLSPLATSEN OCH HÄMTA MIN TRÖJA SOM JAG KÖPTE NYSS PÅ STAN, SKYNDA DIIIIIG!
Eftersom jag är så hiiimla snäll så gör jag det! När jag kommer ner dit börjar chauffören och ställa massa frågor: Vem var din kompis? Vart hade hon köpt tröjan? Hur såg den ut? Vad var det för storlek? HUR FAN SKULLE JAG KUNNA VETA DET HAHAH?! Men han skojade och jag fick tröjan tillslut ;)
.
När jag åkte hem så var det några killar i en park, skitfåniga som ba: får han chans på dig?! Ah fastne..
Solig dag :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0