Funny night!

Har du:
Någon som förstår dig? ja
Någon som du saknar? jaa-a
Någon som du hatar? hehe ja
Vem kramade dig senast? william
Vem ringde dig senast? pappa  
Vem ringde du senast? mamma
Vem var du hemma hos senast? william
Har du några kärleksproblem? nej!!
Har du pratat med någon idag? ja
Har du gråtit idag? nej
Har du skrattat idag? hahah jaaaa

Jag:
Är singel? nej:)
Svär ofta? nejfan
Sjunger i duschen? never
Skulle kunna ha pyjamas på dig i skolan? för pengar, jajjemen:D
Skrattar åt dina egna skämt? hahahah jämt!
Skulle göra plastikoperation om det var ofarligt och gratis? inte nu nej, vem vet vem vet. men tror inte det

Har du:

piercingar? öronen
Syskon? kiwi
Jobb? nej
För många vänner? nej, det kan man inte ha eller?
Rymt hemifrån? liten ja
Färgat håret? nej
Bra självförtroende? usch ne
Sagt "jag älskar dig" till någon? ja!
Varit kär? är* har varit en gång tidigare också
Gjort något olagligt? ja tss
Somnat i skolan? ja, haha en gång
Brutit ett ben? ja
Tappat bort mig i min hemstad? haha:$
Sett en fallande stjärna och önskat? absolut
Gjort något som jag lovat mig själv att inte göra? ja
Smugit ut utan lov? once yes
En hemlighet som ingen annan vet? nej, felicia vet allt.
Sovit en hel dag? nej orka
Somnat gråtande? jaa.
Blivit generad inför folk? jappppp
Varit kär i någon utan att säga det till personen? hm..nja.nej
Ätit musslor? ja usch
Varit på en festival? ja
Haft ett förhållande i under en månad? ja
Färgat ditt hår svart? vill göra in the future! (NEJ mitt hår är inte svart.)


Vad:
Längtar du till mest just nu? sommarlovet
Ska du göra i helgen? helgen har varit, men imr ska jag till linn!
Har du för kläder på dig? t-shirt och underkläder
Gjorde du igår? var med innebandylaget
Ska du göra i sommar? försöka få med mig wille till liseberg/gröna lund, sen ska jag kanske till london:D
Åt du senast? macka
Har du för mobil? sony ericson w508
Vad köpte du senast? present till linn
Skulle du gjort om du såg ett lik i skogen? ringa polisen

Vem/vilka:
Slog du senast? william:(
Fick du sms från senast? jennifer
Skulle du kunna göra allt för? mina närmaste
Kan du lita på mest? felicia 
Vet mest om dig? felicia utan tvekan, hon vet allt ju. och då menar jag verkligen allt.
Sov du tillsammans med senast? linn pinn

Allmänt:
Har du pussat en groda? har jag säkert
Kan du hjula? har kunnat
Biter du på naglarna? inte regelbundet
Vad skulle du göra om du vann en miljon? hålla käften och skänka bort en summa av pengarna och sen spara resten tills jag blev vuxen
Skulle du kunna hoppa fallskärm? nja, höjdskräck osv
Har du sjungit inför publik? nej tack&lov
Är du hungrig? nej
Är du blyg? haha meh. ja.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0