Dagen!

Tjaaaaa. Skolan idag var helt okej. VARMT SOM STRYK!

Svenska - gjorde en muntlig redovisning om Thailand, tror det gick bra!
Spanska - hade läxförhör men tror faktiskt jag satte alla :o AMAJGAD det går bäääst att jobba med Daniel :D!
SO - hade någon muntlig grej om religion där också, med Cazandra och Linn.
Lunch - fisk, ganska gott.
Idrott - jag och Emma körde våran uppvärming och sen körde vi kinamuren. Fick ingen negativ kritik av vår idrottslärare så då blev vi glada!
Matte - haha fan det gick ju bra idag! Fast ne.
Teknik - ja, det kanske t.o.m var lite kul idag? Eller..där tog jag nog i..

Efter skolan; stan med Line. Trevligt sällskap på bussen thihi ;> Tog en glass i det härliga vädret, sen shopping (Line, inte jag!) Men ska köpa en bikini från H&M nästa vecka och troligtvis en klänning från Gina, återkommer om det! Sen somna jag på bussen också. Lol.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0