Bilder från i fredags!

Innan jag börjar: Jag har printat bilderna från Sofias bdb så det kommer säkert inte vara bra kvalité och bilderna kanske blir små.. jaja. Mina systemkamera bilder kommer när dom kommer (dvs aldrig i mitt tempo-.-)
Emma!
Malin :D
Världens bästa jensis!
Linnéa!
Älsklings andrea!
Linn!
:D
Emmie!
Frida :D
Haha sötaste!
Matilda!
Sara!
Line pine!
Skönaste människan, petra!
Sara!
:D
Frida, Malin, Linn, Jag, Linn och Kleist! <3
Underbar. Helt klart!
Linn :D
Så jävla duktig<3
Saris!
Baby
Jens tha man!
Jag bara älskar mitt lag.

Kommentarer
Postat av: Linn

vårt lag är så jävla bäst!!

2010-05-16 @ 19:08:25
Postat av: olivia

jaaaa<3

2010-05-16 @ 21:05:15
URL: http://ooliviajonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0