Asså förlåt!

Jag vet jag vet jag vet jag vet. Så dålig uppdatering..

Om igår:
Jag hade mitt soprov och det gick helt okej. Får skylla mig själv om jag inte klarar det med tanke på att jag pratade i 2 jeffla timmar med willy utan att säga något vettigt -.- Jaja. Resten av dagen var väl som den var. God mat iallafall!

Efter skolan gick jag till w och vi gjorde ingenting vettigt alls, sen skulle vi åka på bio somsagt men när vi kollade på nätet var det 7 plaster kvar, utspridda haha. Så vi sket i det och gick till lillågrillen och käkade pizza med SCHNYYYLS, dennis och jonas. Sen hem till w igen osv.

Idag:
Åkte tidigt till Mellringe för att jobba med distriktslaget på en innebandymatch. Fick sitta sargvakt. Måttligt roligt -.-

Nu måste jag städa och sen till w, sover där så lär inte uppdatera mer:( Asså shit känner mig dålig, men jag SKA bli bättre. Imorgon ska jag försöka..........


En bild från idrotten, HAH carl <3333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0