About the cinemaaaa/movieeee:

Först gick vi lite på stan, w skulle köpa nya hörlurar till iPhonen. Efter det gick vi och köpte godis sen till filmen. Det var TVÅ killar på vår film. W var den ena! HAHAHA!
.
Jag tyckte den var SATANS BRA! Kan bara påpeka att alla tjejer satt och snörvla och grät, det var lite störande faktiskt. Jag grät också, men inte högt. Ville inte att w skulle tycka jag var lika fjantig som de andra (a) Den var alltså gråtvänlig hehe, så himlans fin film. Får högsta poäng av mig, kunde inte klaga på nåt. W tyckte dock den fick 2-3 av 10. Jag förstår honom. Tyyypiskt en tjejfilm ;)
SEVÄRD!
Lätt att jag ska se "Dear John" också. Den här reggisören är proffs på fina filmer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0