<3

Igår: Somsagt med Willie. Vi åt tacopaj, fick det i skolan också men det var mycket godare än skolans! Vi busade, brottade ner varann från sängen (självfallet vann jag varje gång!) och sen somnade vi (jag...) vid halv ett/ett för var sjukt trött! Vaknade, gick upp och drack oboy och någon fett god juice hehehe. Gick ut, köpte magnum strawberry white, MUMMMMMSSSSS! Gick till SCHNYLS men han ville tydligen inte vara med oss..gick in igen och lyssnade på patetiskt musik, töntade oss osv :)
Underbart väder!
Busungen ville inte vara med på koooooort
:)
P12 p12 p12 p12 p12 (a)
Killen med skillen utan wax ;)
Lavio
Jag- "posaaa"
Willie - "nääääj"
(L)
Moget osv
Hahah vi lekte "en viss person" tralalalalalaaaa
Ser inte det här lite dumt ut?
Mitt i ett skrattanfall, haha william din fjant, du är bäst :)

Kommentarer
Postat av: aczel

fan va ditt hår är fint när du har sådär. så jävla grymt !

kram :D

2010-05-22 @ 23:36:35
URL: http://medord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0