00.59

Vad gör jag uppe nu? Jo, det jag alltid gör vid den här tiden. Sitter vid datan. Det är allra bäst på natten, då har man ju all tid i världen :D
.
Efter jag hade ätit min härliga grillade mat så hade jag INGENTING att göra. William var på stan så jag åkte dit och var med honom + hans gangster kusin ;) Sen drog hans kusin hem och vi åkte hem till wille och lekte. SÅ SKÖNT NÄR VI GICK TILL BUSSEN (klockan var typ kvart över 12 på natten då) OCH MAN HADE T-SHIRT UTAN ATT FRYSA! Mums!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Fast alla kolla skumt på mig i bussen? Ba för dom hade tjocka jackor, wtf..?! Jaja.
Träffade också några som skulle bege sig iväg mot Frankrike, åh vad kul dom kommer ha!
.
Imoron ska jag hem till Linn med massa folk, det blir kanon :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0