youre out of my life

Jag vet faktiskt inte vad jag ska säga. Jag gör dehär ist:
Dagens humör: arg, ledsen, trött
Dagens mående: ont i magen, bara allmänt hängig
Dagens borde: Plugga
Dagens frisyr: utsläppt
Dagens smink: inget smink idag inte
Dagens klädsel: pyamas hela dagen ffs
Dagens planer: planerar inget
Dagens materiella vill ha:
en big mac companie<3
Dagens fundering: hm, otroligt många tankar i huvudet idag, men mest
om jag verkligen förtjänar dehär haha:)
Dagens beroende: datan
Dagens tråkigaste: utegångsförbud
Dagens längtan: fredag, MODELL!!!!
Dagens superlängtan: fredag ju!!!!!
Dagens tidning: Ingen tidning alls
Dagens låt: mariah carey - wanna know what love is

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0