Tack för du finns, Linn.

Jag har en sååå underbar kompis. Hon är en av de bästa jag har.
Pratade nyss i 1 timme i tele med henne, hon är verkligen en underbar lyssnare! Vänder allt negativt till positivt och drar sina skämt men är samtidigt seriös. Hon gör mig glad precis NÄR SOM HELST och jag älskar henne verkligen. Hon gör verkligen mina dagar. Att hon orkar sitta och lyssna på mina problem och kommer med hur bra tips som helst, det finns inte ord som beskriver hur bra hon är.

Jag älskar dig Linn, du är så fucking underbar ♥


Usch, äckligt gammal bild. Men du är så bra.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Olivia, klart att jag lyssnar när du behöver prata!

Jag älskar dig och kmr alltid att finnas, vad det än är!

Du är bäst, och vi kmr klara det här!

<333

2010-03-05 @ 07:26:23
Postat av: Linn

Olivia, klart att jag lyssnar när du behöver prata!

Jag älskar dig och kmr alltid att finnas, vad det än är!

Du är bäst, och vi kmr klara det här!

<333

2010-03-05 @ 07:26:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0