Ojrå..

Känner att uppdateringen har varit lite låg på sistone, men har faktiskt annat för mig än och sitta här hela dagarna ;)
Idag i skolan, var väl helt okej:
matte
lunch
svenska
engelska
elevens val
______________
Efter skolan åkte jag med felicia till hovstaskolan, hon skulle hämta sin lillasyster! Shit vad jag saknar den där skolan alltså!
_
När jag kom hem så kände jag verkligen inte att jag mådde bra..det gör jag fortfarande inte. Har sjukt ont i huvudet och känner mig lite vimsig? Elr yr kanske det heter. Det är inte bra. Men känner att jag måste till skolan imorgon ändå, har både matte och no prov WIHO, vem kommer få mvg+ ? Inte jag iaf.. måste fan börja plugga bättre, betygen måste höjas :(
-
Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0