Min dagliga make-up

Tänkte visa vad jag sminkar mig med en vanlig dag i skolan. Förut sminkade jag mig inte alls i skolan, men jag har verkligen inte bra hud utan smink så känner faktiskt att jag måste :( Okej jag kommer aldrig få bättre hy ju mer jag sminkar mig hahahha men iaf :)
FACE stockholm.
Den här fondationen har jag precis börjat använda (fick den i fredags)
Riktigt bra faktiskt!
MAXFACTOR Natural minerals fondation.
Här är den fondationen jag alltid har. Tycker den är så sjukt bra alltså!
Eftersom den fondationen där uppe är flytande så blir det lätt fläckligt,
då slätar jag ut med den här, men den här funkar hur bra som helst!!
LOREAL PARIS double extension mascara.
2stegs mascara, använder dock bara den svarta. Tycker det tar så
lång tid med den vita oxå, så måste man vänta på att det ska torka
innan man tar det svarta -.- Men den är riktigt bra ändå!
MAX FACTOR silk gloss.
Läppglans som finns i olika färger, skitsnyggt och behagligt för läpparna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0