Många sanningar about me!

Berätta sju sanningar om dig själv:
- jag är en tävlingsmänniska och hatar att förlora
- jag skrattar åt mina egna skämt
- jag älskar musik så sjukt mycket
- jag tycker att killen ska vara längre än tjejen
- jag har fobi för att spy
- ibland när jag pratar med nån så glömmer jag bort att lyssna och bara stirrar ist, kan bli väldigt pinsamt (a)
- jag har hemligheter ingen vet om


Sex sanningar om hur du var som liten:
- jag älskade att leka med bollar, t.ex fotbollar
- jag älskade att läsa 
- jag hatade broccoli, elr hur fan de stavas
- jag var otroligt aggressiv, som man kan märka i vissa lägen idag också ;) 
- jag var envis som en jävla gris
- jag trodde att svenska var världens vanligaste språk, HA


Fem sanningar om mitt kärleksliv:
- jag har aldrig haft ett speciellt seriöst förhållande
- jag har svårt för att bli kär
- det jag tycker mest om hos en kille är när han håller om mig
- jag tycker inte det spelar någon roll vem man är kär i! vilket kön och så vidare, all kärlek är fin.
- jag tycker nog om någon just nu. tror jag..



Fyra sanningar om mitt familjeliv:

- mina föräldrar är svenska
- jag har en brorsa som är 17 år
- jag har mer kontakt med pappas släkt än mammas
- jag berättar sällan saker för dom


Tre sanningar om mitt kompisliv:
- min bästakompis bor i göteborg
- jag har några som jag alltid kommer älska
- jag är rätt blyg för och träffa nya kompisar



Två sanningar om min personlighet:
- jag älskar att skratta
- jag tycker själv att jag är social

En sanning om mej själv:
-jag har otroligt dåligt självförtroende, men jag försöker varje dag att se saker från den ljusa sidan

Kommentarer
Postat av: Anonym

åhhh olivia, jag saknar dej (L)

2010-03-22 @ 22:33:01
URL: http://baarajenniifer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0