Hah, sååå elaka:(


Ja, tänkte berätta en lite rolig sak som hände för några månader sen..
Cazandra i skolan: ÅH olivia vetu? Jag och line bakade en skitgod kladdkaka igår!
Jag: Åh, synd att hon är sjuk idag..
Caz: men vi åker hem till henne efter skolan och äter upp den hehe?
Jag: LÄTT!!!
_
Så efter skolan skulle vi åka hem till line. Emma går av vid samma hållplats och så ser hon att
jag och cazandra svänger av mot lines hus.
Emma: vart ska ni?
Vi: ehmm... vi ska bara lämna spanskaläxan!
Emma: men..fick inte line den igår?
Vi: ne men asså hon glömde ett papper.
Emma: hm.. jaja okej vi ses imorgon!
_
Jag och cazandra plingar på hos line. Hon öppnar och vi hänger med in och sätter oss och tittar på tv.
Caz: jo, har du kvar av den där kladdkakan igår..?
Line: jadå den står i skåpet så vi kan äta om ni vill!
Vi: JA VISST!
_
Vi hämtar kladdkakan och delar upp den jämnt (som på bilden här ovanför HAH)
Sen när vi PRECIIIIIS ätit klart säger cazandra:
Jahapp hejdå rå!
Line: eh vadå kom ni hit bara för kladdkakan?!
Vi: NEEEJJJEE absoluuut intee! Vi måste hem bara, hejdå!
_
HAHAH så vi lurade emma för att vi ville ha mer själva, sen gick vi och käka upp den och drog hem sen. Usch vad vi kände oss elaka sen:(

Kommentarer
Postat av: Anonym

snel hest

2010-04-01 @ 00:35:15
Postat av: caz

HAHAHAHA ÄR VI STÖRDA ELLER :D

2010-04-01 @ 00:56:55
Postat av: olivis

hahah mer än störda cazi :D!

2010-04-01 @ 01:42:32
Postat av: jennifer

HAHAHHA ni är ju knäppa :D:D

2010-04-02 @ 15:09:24
URL: http://jennalfredsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0