G-vik!

Först hade vi svenska med B, såg nån sexfilm elr ah. Sen åkte vi till g-vik! HAH så jäääävla kul med emma och cazandra! Vi åkte samtidigt i den nya rushkanan där och fan, dom åkte så fort så blev det typ krock och ja, svårt och förklara om man inte såg det men det var GRYMT KUL iallafall, skrattade så mkt så jag fick vatten i näsan :( hah(a)
_
Åkte till skolan igen och käkade, PANNKAKOR (L) !
Sen hade vi mattelektion, ganska soft faktiskt men haha, jag fick 13,5 på mitt matteprov AV FYRTIO!? FYRA NOLLA! Hahah fy i helvete vad uselt :o
Sen hade vi teknik, det var fan kul idag, OMG sa jag verkligen dedär?
_
Nu ska jag se på en film och sen kanske träna, vi får se. Har ont i huvudet idag igen. Emmie ba: du kanske har sovit för lite? Hahah hon är smart den flickan (a)<3
_
Kände för att lägga upp 3
bilder på mina älsklingar: Mobilerna och weSc lurarna! (LLLL)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0