Ett gott tips! (Olivia leker duktig diet-brud)

Asså jag är alltid hungrig, alltid! Enda gången jag inte är hungrig är på morgonen för frukost är inte min starka sida. Men är man sugen på nåt riktigt gott så kan man göra som smarta olivia!
_
Ta vaniljglass (jag tar big pac light, slår vad om att emma skrattar nu..)
Sen istället för kola/chokladsås så tar man HALLON! Jag är ett big fan av hallon, tycker det är godaste bäret lätt. Inte ens jordgubbar slår de! Så djupfrysta hallon som man tinar i micron! Gillar man inte hallon kan man ta något annat bär elr banan, det är oxå fett gott (y)
Sen om man vill ha nåt på så kan man ta choklad och riva! Jag tog mörk choklad eftersom det ändå är bra att äta (inte 100kg om dagen, men lite är bara bra har jag läst p.g.a att det innehåller kakao som är "nyttigt")
ÄT OCH NJUT!
_
HAHAH felicia, lägg av! det är jättegott(a)

Kommentarer
Postat av: felicia

HAHHAHAH SER JU SÅ OTROOOLIGT GOTT UT!!!! xD

2010-03-25 @ 21:58:11
URL: http://nittiofyra.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0