Dagen var nÅjs

Dagen var fett soft! Började halv 11 och slutade kvart över 2, åkte till stan på modell-möte. Fick öva på att gå catwalk och jag ska tydligen gå med nån kille jag aldrig träffat förut och vi ska spela förälskade (?) HAH jag kommer faila.. :( Men det var sjukt roligt, längtar som fan till onsdag då vi ska prova kläder!

Sen efter det träffade jag davido och rojin<3 FETT sköna människor, svär ;)
Best<3
HAHA vi drog till bion och satt där, så blev vi sjukt hungriga så såg david
massa mat som folk hade lämnat, OCH TROR NI INTE PÅ FAAA-AN ATT
HAN TAR SIG EN JÄVLA TUGGA AV NÅT FUCKING PITA-BRÖD (?!) såå skön!
På bion, CHILLLLLLLLL
Haha david fick skratt anfall och garva i flera minuter åt att han "råka"
trycka upp fingret i min näsa, fan va fult de var asså :D
Mega dampig bild, men här skrattade han så han inte fick luft iaf;)
Alltid lika kul med dig brorsan min <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0