Brother, du gör mina dagar.

Hihi felåt kevin.
_
Seriöst, man kan fan inte ha en bättre än david. Ni vet inte hur bra han är.
Vi har bara känt ca ett år men han är ändå den som jag alltid alltid alltid
har kul med. Alla dagar med honom..alla brottningsmatcher, alla glasskvällar,
alla gånger jag krossat honom på xbox, alla gånger på stan, när vi blev utkastade
från pressbyrån, när vi sprang till bussen(kommer aldrig glömma hans ansiktsuttryck)
, alla gånger han kittlat mig så jag slagit till honom, alla gånger vi bråkat, alla
gånger jag gråtit med honom..det känns i hjärtat att se sin älskling gråta. Men han
är vacker. Och jag älskar honom mer än allt.

Kommentarer
Postat av: LineNielsen

hahah neffie:D

2010-03-27 @ 21:14:40
URL: http://linenielsen.blogg.se/
Postat av: olivia

ja line, kommer du ihåg den dagen;)?

2010-03-28 @ 11:33:15
URL: http://ooliviajonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0