Boring

ÄRLIGHET
Ditt äldsta hångel? - 94a
Vad tycker du om kärlek? - beror på, mest är det skit
När kramade du någon sist? - för några timmar sedan
Saknar du någon speciell person? - ja det gör jag
Har du svårt för att bli kär? - ja

Är du singel? - ja
När fick du senast en komplimang? - idag
Har du hånglat med någon av samma kön? - nix

HAR DU NÅGONSIN:
Varit medvetslös: - nej, inte vad jag minns heh
Hånglat med nån riktigt ful: - nej
Hånglat med fler än 50 pers: - nej
Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? - nej
Gjort något riktigt dumt? - jaa-a
Gjort något du verkligen ångrar? - men jaa
Varit nykter på nyårsafton? - ja
Åkt ambulans? - nej tror inte det
Gjort nåt olagligt? - ja
Blivit polisanmäld? - nej
Slagit ner någon? - inte seriöst
Skämts över dina föräldrar? - lol, ja
Skämts över dig själv? - jadå, men för det mesta äger jag;)
Sagt jag älskar dig och menat det? - ja
Tar du droger? - nej!
Dricker du? - sprit-ne cola zero-JA (a)
Vilka kläder sover du i? - t-shirt
Vad hatar du verkligen? - oärligt folk
Varit kär? - ja, en gång
Har du varit kär i någon du inte haft chans på? - eh, nej tror inte det..
Är du ensam nu? - nej, mobil data kamera :$
Vill du gifta dig? - nja
Vill du ha barn? - ja


SENASTE PERSONEN SOM:
Sov i din säng - jag & katten
såg dig gråta? - vet inte, morsan 
Fick dig att gråta? - kommentarer på bdb.
Du delade en drink med? - minns icke
Du gick på bio med? - hmm... emma? :d
Skällde på dig? - mor

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:
Gråtit? - nej, otroligt :o
Kramat någon? - ja
Pussat någon? - ja
Sjungit?  - heheh hej william:$
Saknat någon? - ja

JAG HAR:

Digitalkamera? - japp
Systemkamera? - JA!<3
Telefon på rummet? - just nu, ja
Egen dator? - ja!
Husdjur? - ja
Bra kompisar? - jag har inga kompisar? skoja, har grymma kompisar
Tar du receptbelagda mediciner? - ja
Vem vill du strula med just nu? - asså strula, hatar ordet :( jag vill "strula" med den jag tkr om

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0