Bilder från today

Kirsha och Jennie hihihi
Hhahaha dennis!!<3
Kirsha min bästevän
Hihihi elin gullet!
Hihi gulliga gänget!(L)
Hahah felide isabelle och ems
Loveu guys!
BALLERINA KLADDKAKA<3<3<3
Min bäbis
hih
Time to färga håret! (dock inte mitt, elr clipsen iaf)
Innan! Dom här clipsen fick jag av emma för ett tag sen, passar inte
riktigt min hårfärg hahaha ^^
Den här fick jag oxå, av felicia. Färgade den ändå lite mörkare ;)
Full igång med färgningen..
Done! Väntar på att de ska torkas. Dom 2 små bruna clipsen färgade
jag lite oxå för det var färg över, jag vet inte hur mkt det kommer
synas men ja, somsagt hade ingenstans att göra av färgen :)
Wow coooool!
Hahah, ja nu var det klart, försökte få en bild där man såg att det blev
samma färg som håret men eftersom mitt hår är oplattat och mega-krull
blev det inte så lyckad bild, men man ser kanske att det är litegrann
samma färg! :o

Kommentarer
Postat av: sara

hade du med systemkameran till skolan? :o

det sa du inget om :D

2010-03-01 @ 22:56:13
URL: http://saraolsssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0