USA vs GÖTEBORG?

Jag är både överlycklig och lite sur. Det är så att nästa sommar, alltså sommaren 2011 ska min kusin Jessica gifta sig och hon bor i Philadelphia, USA. Jag längtar redan nu så det är helt sjukt. Dels för att jag inte har träffat henne på flera år och dels för att jag äntligen ska få åka till USA.
Men sen är det ju de...dom som följer bloggen vet ju att jag var i Stockholm förrförra helgen eller nåt och träffade mina underbara kompisar som jag träffar en helg varje år och nu eftersom jag ska till USA så kommer jag inte träffa dom. Ni skrattar säkert åt mig nu och tänker "men är hon dum i huvudet? USA 3 veckor eller träffa kompisar 3 dagar?!" JAG VET ATT DET ÄR SJUKT men jag vill så gärna vara med på den träffen. :( Jag är somsagt både glad och ledsen...
VS
??????
.
Men det klart, det kommer bli sjukt kul i USA också. Florida, Orlando, Miami osv osv.
Sen ska jag ju till Thailand över jul i 3 veckor också. Det kommer bli så jävla underbart, saknar det som fan.
Bild från när jag var där i...hm..tror det var april 2009!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0