Pimpade till mitt skrivbord lite!

Eller pimpade och pimpade, jag fixade det lite så jag har ordning på sakerna. Jag är trotsallt lite av en perfektionist i vissa lägen.
Längst ner i hörnet har vi spel, högst upp har vi massa onödiga program och de 3 under är papperskorgen, bilder och webcam!
Sen brevid spelen har vi uTorrent (nerladdningsprogram) VLC media player, QuickTimeplayer som är uppspelningsprogram! DeamonTools och Downloads är också där.
Sen högst upp i mitten har vi Google Earth och Seterra, kartor och sånt.
I mitten har vi 2 webbläsare, Internet explorer och Google Chrome som jag använder, explorer är segt. Ska dock ladda ner Mozilla Firefox också.
Högst upp till vänster har vi redigering/retucheringsprogram; Photoshop CS4, Picasa 3 och Photofiltre Studio X.
Under det har vi Windows media player och Spotify.
Under det har vi chatten; MSN och Skype :D
.
Lite onödigt inlägg men jag har tråkigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0