Om kvällen:

Först var jag, wille, dennis och jonas och åt pizza (som jag berättade) efter det åkte jag och wille hem till honom och var där när vi lite senare fick ett samtal från alexander och matilda och frida eriksson+hennes syster som ville träffa oss. Vi tog moppen till skolan och mötte upp dom, sen iväg mot alexander. HAHA stackars frida som först tappade sin moppe så en spegel gick sönder och sen fick hon soppatorsk så moppen vägrade starta :( Men eftersom hon är lite annorlunda så hade hon en tank med sig (eller rättare sagt, en ramlösa-flaska med bensin hahaa)
När vi väl kom iväg åkte vi till alexander och var där ett tag, efter det åkte vi till nisse och var där ett tag hehe. Sen åkte alla hem, wille skjutsade mig till hovsta, jag gick till sara där det var massor med folk. Det blev tråkigt så jag drog hem runt halv 1 med miranda och dennis :)

Haha stekarwalltin! (Orkar inte vända på bilden)

Madde, maddes moppe och alex :D

Fridas syster, frida och hennes moppe, wille och hans moppe :D



Påväg :>

sneda bilder :(

Haha juste, vi var vid värsta läskiga huset också:O

Fridas moppe, stackarn :(

Haha här häller hon i bensin den tratten ^^
Kul kväll och tack för alla som gjorde den sköj :D

Kommentarer
Postat av: ida

sv. tack:) ah jag tyckte det också:D

2010-07-24 @ 17:16:43
URL: http://twoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0