Om dagen:

Först cyklade jag till Kevin och det är väl ca 4 km, jättehurtig asså :o Hah. Sen när jag kom dit hade han precis vaknat haha så han gick och åt medans jag hoppade lite studsmatta.
.
Efter han ätit så snackade vi om vad vi gjort i sommar och han berättade lite roliga saker och så vidare :) Efter det badade vi i hans hyfsat stora men kalla pool. Dom hade fyllt vattnet en vecka tidigare p.g.a att dom var i Spanien så det var bara 25 grader! Burr! Men solen gassade på så det var ingen fara ;)
.
Vi gick upp, satt lite vid datorn, tog lite snygga bilder med hans kamera, han visade mig hur skillad han är i Photoshop :o Nu ska jag lära mig heheheheh(6) Efter det gick vi och åt, aaah latinomat=(L)
.
Sen spelade vi kubb med hans brorsa och mamma. Jag och Kevin vann hela tiden och man kan inte direkt säga att dom var bra förlorare ;) Efter det, bad igen! Sen in och kollade på film, CASE 39. Ganska bra, inget alls att klaga på och även fast det är skräck var den inte speciellt läskig :) Sen åkte jag hem och åt grillat! :D
Kevin och hans gulliga hund!
Haha blixten.....
Sa jag inte att jag skulle lägga beslag på kepsen och shalen? ;)
Kevinsko:D
OUF
Michael Jackson woah!
Haha loveu brother :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0