Helt galet kul dag.

Orkar knappt berätta allt. Inga bilder får ni heller, HÄHÄ (6)

Dagens bästa:
Jetline! Nivet den blåa berg&dalbanan :D?
Dagens sämsta: Hm...köerna!
Dagens besvikelse: Blå tåget. Hallå, menas det att det ska vara läskigt? Slöseri med tid. Jag och Wille satt och skrattade istället.
Dagens roligaste: Fotot från Vilda musen. Jag blev sjukt het ;)
Dagens läskigaste: Eftersom jag inte åkte Insane får det bli Jetline p.g.a att den är galet högt upp (tycker jag..) och om man har höjdskräck blir det inteeeeee kul.
Sen nån karusell pop-nånting som går runt och snurrar hit och dit och åker fort, usch mådde inte super efter den. Men + för dom spelade Akon då (a)

Allt som allt var dagen kanon!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0