Godmorgon!

Eller GODmorgon vet jag inte riktigt. EN JÄVLA FLUGA PÅ MITT RUM HELA NATTEN. Asså jag blev riktigt sur. Den bara satt där på mina ben/mina armar och tyckte den var så jävla underbar. FAN va sur jag blev -.- Jajaa....
Idag blir det eclipse med Jennie och Linnn :D Hoppas den är så bra som alla säger. Fastk kuljul att Line berättade vad som hände i filmen så det lär inte bli speciellt spännande.. Jajajajajajajjaja
.
Kanske ut och springa sen också? Måste börja träna nu alltså, även fast det är det tråkigaste som finns enligt mig. Har fått dryyyygaste träningsschemat i innebandyn. Jag dööör. Lite. Så klar.
Hedå
.
btw, raderade alla sms på mobien, det tog 100 år och den är fortfarande seg.

Kommentarer
Postat av: Lynne

hur var eclipse? :) Har inte sett den, vet inte om jag ska se den - men vill. Mina vänner brukar krydda allt för mycket.

2010-07-07 @ 19:39:50
Postat av: ewelina jungmarker

kika gärna in på min blogg!

har ganska ofta olika tävlingar,annars skriver jag om mitt liv! :)

ha en fortsatt trevlig kväll,kram :)

2010-07-07 @ 20:27:41
URL: http://jungmarker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0