Finns ingenting kul att uppdatera om..

..så det känns lite meningslöst! Imorgon ska jag iallafall vara med Kevin min bästavän som jag inte träffat på hur länge som helst, han var nämligen i Spanien i 2 veckor! Ska bli sjukt kul. Hoppas inget kommer ivägen bara. Nu lite gamla bilder på mina kompisar som jag saknar sönder! (har kanske lagt upp dom förut, minns inte)
HAHA omg smååå! Richard, Oliver, David som leker mäktig, Ludde i wesc-tröjan (fan jag hade också en sån, vart har den tagit vägen..?) Carl i grönt, Felix brevid Carl OCH KEVIN hahaha som typ ligger ner.. :o
Mina 3 bröder, kevin richard och david! Ingen anar hur sjukt kul man kan ha med dom :) (BTW, ser ni snoddarna på benen på Ludde och Carl? OMG HAHAHAH)
Haha äre jag och dom mogna killarna eller?
Haha ja...bilden är från förra året! Några veckor innan skolavslutningen! Jag och Kevinsko!
HAHA shiiiiit. Små:( David och Richard (som just nu befinner sig i peru)
Åh den här bilden. I never forget!
Me och en söt kanin LOL
Orkar inte lägga upp fler, har en hel del! Kan lägga upp en bild på Kevin istället :pPPp
Min galna latino! Och den där kepsen och scarfen ska jag lägga beslag på , färgen lila hallå? (a)

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är så otroligt härlig, du går verkligen " din egen väg" känns det som. och du är jättefin och söt, och din blogg är meganajs!! PUSS

2010-07-15 @ 20:41:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0