Bilder från Öland!

I bilen
Willes syster Kristina :)))
Haha jadu william, leker sexig elr hur vare?
Hahah...
WOW hot brud n1 :D
He he he :D
Naw syskonkärlek!
:>
Hahaha biffen wille och kuddkrig!
BEVIS! Jag vann minigolfen ;) (wille fick 78, HAHA)
Enda bilden jag tog utan blixt hahaha! Willes familj!:P
Sötnöt!
wille och hans moder!
:>
<3
En dålig bild som jag tog utanför poolområdet. INTE varmt i poolen...
Haha okej inte söt. Men vi är någorlunda fräna i hattarna:))
Dax för gokart!
Men först lite lady&lufsen =D
Och den här bilden, som jag älskar! Jag tkr vi ser så..hm..kära ut på den :O
Willes favoritbild ithink:>
Haha vart kollar wille:( ?
Vem tar kortet HÄHÄHÄ ? :D
HAHA söööt
Far och son :)
Hah gjorde brat-frisyr efter en härlig dusch :>>>>>>>
StekarN!
Äkta cowboy;)
Söt tjej! (och också klyftig för att vara 12, alltså 98a)
Nawi, baby (med sitt seriösa flin..)
Avslutar med en bild från resan hemmåt!
Tack för kanondagar älskling. Du vet att du är mitt liv. 4 månader på söndag!<3

Kommentarer
Postat av: aczel

åh vilka fina bilder !

all lycka till er :D (lät lite bröllopsaktigt, meennn)

kram

2010-07-29 @ 20:55:49
URL: http://eaczel.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0