Bilder från idag!

När jag var med mina UNDERBARA kompisar som gjorde kvällen till en perfekt kväll med massor av skratt!
Jag och Cazandra bääbbbii <3
Haha cazandra skulle slå mig om jag inte klottra för hennes ansikte, hon sa inte det men jag gjorde det för säkerhetens skull :o
Oscar, jag och Cazandra!
Löve
Favoritbild hahah
Line där också :))
Fotboll på G!
Fuckyeah
SEXY HAHA!
Önska det var VMbollen...
Fly baby, flyyyyy<3
Jag och Cäz i poolen, 31 grader, inte dumt.
Har inte skrattat så mycket som jag gjorde ikväll på väldigt länge. Så sjukt kul! Behövdes.
Och bilderna har Line tagit, men har printat dom så det är sjukt dålig kvalité, gå in på Lines blogg för lite bättre kvalité! www.linenielsen.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0