Bilder från i lördags!

Haha linn och jennie i regnet med en stege..dont ask!
Haha det ser asäckligt ut men det är kyckling och creme frache (stavning) och tortillabröd som man strör ost över och sen i ugnen <3 Chicken enchiladas heter det ;pPpppP
Mätta och belåtna!
ME LOVE
Orka inte vrida på den. MEN SÄG NÅN I DENNA VÄRLD SOM INTE TKR OM FANTA EXOTIC? (känd som fanta röd;) )
Sorbet, typ som glass men godare!
Haha jag och linn var påväg till bussen (springandes faktiskt, sena som alltid) så stannar jag upp och skriker: HAHA LINN TITTA! En död fågel (a) Mysigt.
Vi är helt grymma på att gnälla på saker och ting, här är linn i full gång att gnälla på att jag är seg och blabla, vadå min väska vägde ton? :(
feeeeett kul helg!!!!!

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Fin blogg :)

2010-07-20 @ 00:53:00
URL: http://ceciliav.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0