BILDBOMB!

Okej kan börja med att säga att det är ca 40 bilder BARA på systemen och dom bilderna kommer nu. Sen kanske det inte är smart att kolla på bilderna om man är rasist eftersom det är bara black people;> Och jag skriver namnen på dom på bilderna även fast ni inte vet vilka det är :)
Patricia och Anton på första bilden! hihi
Var det nån som sa stek? Bjuder faktiskt lite på den :)
Martin! Ganska irriterande unge men ändå så jävla skön!
Leticia, stekjennifer och lillfilip :D
Martin, Christoffer och Leticia!
Fjortis jennifer och fjortis chrille ;)
Alexander!:D
Badstrand. Helt okej med 30 grader i luften :D
WOAH! (h)
Patricia är smart och köper choklad när det somsagt är 30 grader..
Allmänbildade Alex, Jennifer och alex mamma ^^
JENNIIIIIIIIIIIFER <3
jennifer: ta kort på vårat godis!
jag: vrf? ingen vill se det!
jennifer: jo, det är coolt!
Lite chill bild tkr jag. Patricia, jag och en coca cola :D
Alex:D
Skön bild! Jennifer lillsyrra Rebecca :)
<3
WOAH SCHTEK IGEN :O
Antonkrull, Martinkrull
Lilla Lovisa! Haha lik mig när jag var liten :o
Martin och Leticia :D
Lilla Lovisa tog den här bilden så...föräldrar + jennifer ;)
Jenn, Daniel :D
HAHA söööta!
Daniel, Daniel och Anton HAHA vafan gör han för min?
Seriösa jennifer och lette :)
<3
asså anton hahaha..
<3
STEK!
SÅ FETT STEK
Så jeffla bra!
<3
Like one big family!
.
Mer bilder kommer sen. Usch vad det här var jobbigt hahah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0