Ännu mera bilder!

Oj jag börjar bli trött. Men varsågoda!
FOTBOLL!
(H)
Vadå söt? <3
Filip och Alex <3
Vita ._.  (skämtosido!)
Haha jennifer och jag hade lite fajt på planen..
HAHA charmtroll (a) Men fett varmt att spela i skinande sol...
Efter taggade vi fotbollsVM i vattenbaren ;)
Grillning på g!
Jag och Alex<3
Familjen Rockström! :D
Grillagrillagrilla!
mums
Alex och jag igen :>
Vimmel
Klippte bort mig, såg så kort ut :( HAHAHA kolla lilla lovisa och martin, wtf? :D
ligan<3
<3
Trött stekare!
.
Kan dra lite kort vad vi gjorde. Ni ser ju på bilderna iofs.
Först när alla kom tog vi rum, 6-bäddsrum fast i vårt rum var det typ 10 pers haha trångt men fett chill! Första natten sov vi INGENTING! Halv 6 gick jag och duschade, sen gick jag ut med några. Gick in typ halv 7 och snackade med folk. Sen kanske vi sov en halvtimme innan vi gick upp. Chillade hela lördagen, usch vad kul det var! Bad, fotboll och bara njuta. Grilla på kvällen och annat mys. Alla för trötta så somnade typ 1 och vaknade av att föräldrarna kom och undrade varför alla delade sängar hahaha. Sen chill och åka hem. Sov i bilen hem men är ändå trött. HIHI<3

Kommentarer
Postat av: ewelina

Vad bra du passade i det där fina linnet ! =)<3

2010-07-04 @ 22:27:34
URL: http://eewelinas.blogg.se/
Postat av: Anonym

alex är inte han ditt ex?

2010-07-05 @ 00:59:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0