18.50

namn: olivia

ålder: 15

familj: har inget att kalla familj, min katt<3

intressen: innebandy som jag själv tkr jag är ganska bra på. kompisar och dans

favoritartist: akon, alicia keys och leona lewis

favoritlåt: tröttnar aldrig på akon-agains the grain

låt som får mig att tänka: blame it on me, samson, de flesta låtarna med james blunt
låt som gör mig glad - gamla discolåtar t.ex in the ayer

låt som gör mig känslosam - i've been loving you too long, kiss the rain

som person är jag: oj. jag vet inte. artig, rolig, envis och tyvärr så är jag ofta sur men jag kan vara vänlig oxå haha

pojk/flickvän: pojkvän

hur länge har ni varit tillsammans/förälskade: snart 4 mån, jag var förälskad i honom ca 2-3 månader innan vi blev tsm

ligger någon i över/underläge: njae, vadå? de enda jag kan säga är att jag älskar honom mer än allt. seriöst. men jag tror inte han förstår det. och jag visar det nog inte så jättebra heller.

jag längtar till: i jul. thailand.

i höst bär jag helst: det jag tkr är bekvämt. mode är bara ett ord.

jag skrattar när: jag är med emma. och cazandra är inte heller så tråkig.

jag gråter när: klockan närmar sig 1-2 på natten. och jag gråter när jag skadar den som är mitt liv.

vill-ha plagg: känner inget behov av nåt nu. men nya kläder är väl alltid kul. bara jag slipper betala.

min senaste kyss: tror dom flesta vet.

imorgon ska jag: sitta i en bil i flera timmar med willie. längtar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0