11.41

Linn om :'(:
åh älskar den filmen!
<3
.
Svar: Ja den är galet bra<3


Gogmorgon på er!
Vaknade vid 8 och undrade vart jag var :S Kom på att hade somnat i min brorsas rum xd
Somnade om och vaknade runt 11 någongång :) Idag får vi se vad händer, vädret är inte så bra så får väl utnyttja min brorsas dator innan han kommer hem :)
'
Imorgon ska jag vara med wille om han är frisk. Hoppas på det! Vi har nämligen varit tillsammans i 4 månader imorgon ^^ Haha och ja...Felicia har 8 jeffla månader med sin kille som jag aldrig kan stava rätt :$ Mathieu tror jag :D Haha. Grattis! (läs felicias blogg här: www.nittiofyra.devote.se )
Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: felicia

hahaha, rätt!! snart är ni ikapp! grattis :D:D

2010-07-31 @ 13:43:54
URL: http://nittiofyra.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0