Vadå rubrik? :(

TJAAAAAA!

Idag i skolan:

svenska, läsaläsaläsa (A)
spanska, WOHO hannes ludde wille<3
so, film. höll på att börja gråta!
lunch, PANNKAKOR YEEEYYYY!
idrott, va dock inte med. är sjuk i halsen..
matte, jag va duktig faktiskt!
teknik, VEM FAN KOM PÅ DET ÄMNET? borde verkligen inte få finnas..


Sen åkte jag till stan med felicia (oxå känd som felide hahah NE driver) vi köpte present till herr nilsson som har partayy tomorrow! vet faktiskt inte helt 100% om jag kan gå, inte till skolan heller. mår inte bra! vi får se..
Jaja, stan va det ja! Vi träffade oxå lines boyfriend & hans polare! Sen missa vi bussen med cirka 1 meter? Ingen hade orken att springa ha-ha.

Nu ska jag se andra avenyn avsnittet som jag missade lite av igår, DET ÄGER SÅDESÅ!




Linn Jansson, tack för att du finns. Skulle fan inte gå utan dig, du gör mina dagar. <3
(sofia johansson på ett hörn där oxå(a))


Kommentarer
Postat av: linn

BILDEN SKA BORT SOM SAGT!!!!!!!!!!

2010-01-30 @ 14:44:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0